• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Svea Finans, samlingslån ?

Lina321

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
9 April 2013
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Hej!
Är det någon som kan tänkas veta hur Svea Finans ställer sig till ett samlingslån för att göra sig av med sms-lån? Det rör sig om ca 50000kr och förutsättningarna är:
Blanco ca 300000kr
10ff
Inga anmärkningar
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Kryss

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 467
Blev medlem
18 April 2013
Meddelanden
1 176
Mottagna reaktioner
298
Poäng
467
Beror väl mest på din inkomst och om du har fast jobb eller inte.

Uppge gärna detta :)
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Skriv också hur gamla dina förfrågningar är om de försvinner snart eller om de är tagna i år. Vet du ditt kreditbetyg?
 

Lina321

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
9 April 2013
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Min årsinkomst är 480000kr och ff utspridda under året! Senast kreditbetyg från UC 13% och CS medel! Vad tror ni...är det bättre att ringa dom än att söka via deras sida?!
 

Lina321

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
9 April 2013
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
:):)Hade så gott som gett upp hoppet, och tanken på att släppa mina smslån till KF var min enda!! Med Usla förutsättningar och greppat efter halmstrån länge så läste, läste och läste jag mycket på detta forum...varpå jag idag tog mig mod att söka ett nytt lån...på vinst eller ännu större förlust! Kontaktade Svea och förklarade min situation...och döm om min förvåning...jag blev Beviljad!! Att kunna släppa dessa djävulslån och dessutom be dom dra åt hel*ete (vilket jag förvisso inte kommer att säga direkt till dom, utan be om att få bli nekad framöver) så känns det som en lottovinst!! Visst, ganska hög ränta...men inte ens i närheten av vad jag skulle ha! Att ett statligt verk kan godkänna utlåning av kapital till en ränta på över 1000% är overkligt (sms-lånen då alltså) ...dock är man som "utsatt" lockad till dessa erbjudande, när inget annat finns!! Det finns bättre...inte dom bästa, dock betydligt bättre...har jag idag fått erfara!! Jag inser att detta är en kortsiktig lösning på mina problem...men det är i alla fall en lösning åt rätt håll!! Peace out!!:)
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Grattis Lina321 fick du på det belopp du sökte så du kan lösa alla smslån? När det är gjort så mejla och spärra dig hos alla så du inte trillar dit igen jag spärrade mig i oktober förra året och är fortfarande utan smslån. Bättre att spara till något man vill ha istället för dessa skitlån
 

Lina321

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
9 April 2013
Meddelanden
5
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Tack ca5tio!! Jag är Så glad för detta...trodde aldrig det skulle gå vägen! Dessvärre har jag 30000kr hos Onea kvar...på 2år! Skulle såklart vilja bli av med det skitet också, men vågade inte söka på mer än 50000 hos Svea! Jag har redan börjat skriva runt och blockera mig för lån framöver...många mail blir det, dock är denna "jakt" bättre än att jaga nya pengar!! Tack för pepp och uppmuntran!!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp